ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس پلیس راهور مشهد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ تصادف در مشهد رخ داد (۲۲ تیرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۳۹۹۷
  • ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
رئیس پلیس راهور مشهد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ تصادف در مشهد رخ داد (۲۲ تیرماه ۱۴۰۲)
رئیس پلیس راهور مشهد مقدس از ثبت و بررسی بیش از ۵۰۰ تصادف شهری طی ۲۴ ساعت اخیر در این شهر خبر داد.

سرهنگ عباس عابدینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به حوادث رانندگی شبانه روز گذشته اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر در مشهد ۵۰۳ مورد تصادف خسارتی ثبت شد که ۴۸ مورد آن جرحی گزارش شده است و ۵۴ مصدوم نیز داشته است.

وی ادامه داد: از ساعت ۲۴ بامداد امروز (۲۲ تیر) تا ساعت ۷ تعداد ۶۳ تصادف خسارتی توسط افسران پلیس راهور ثبت شده است. همچنین ۱۷ تصادف جرحی با ۱۷ مصدوم حاصل تصادف‌های صبح امروز بوده است.

عابدینی افزود: در بزرگراه بسیج به سمت مصلی، یک مورد واژگونی خودرو سواری نیز داشته ایم که خوشبختانه سرنشینان آن زنده اند.

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس با اشاره به اعمال قانون‌های صورت گرفته در حوادث رانندگی اخیر اعلام کرد: ۳۸ خودروی حادثه ساز با سوءسابقه قبلی توسط همکاران بنده توقیف و راهی پارکینگ شد. همچنین ۱۳۹ فقره اعمال قانون از طریق صدور برگ جریمه و ۳۹۴ مورد اعمال قانون خودرو‌های سنگین و خودرو‌های با نقص فنی و ایمنی انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->